Tuesday 12 September 2017

Raya Haji 2017

Alhamdulillah, masa aku pos entry ni dah berlalu dah raya haji yang penuh barakah. tahun ni aku sambut kat rumah nenek tom (emak kepada mak andak aku). bersihnya rumah nenek tom. lantai takde rasa berminyak walau sedikit pun. terbaiklah nenek tom. walaupun dah berusia (dah bongkok tiga tau) tapi dia masih lagi sensitif dengan kebersihan. aku harap aku pun akan jadi pembersih macam nenek tom. 

Makanan hari raya semua sedap-sedap. mak andak masak, Cik Puji (adik mak andak. dia lelaki) masak. semua sedap. aku melantak dari pagi sampai petang. fuhhh!

jom layan gambar...




borak-borak sikit sambil buat kopi :)

ni dia adik-adik sepupuku yang baik dan sporting


berangan la kejap depan laman nenek tom. 








inilah lembunya..dah masuk syurga dah dia..alhamdulillah~

jom balik homestay!




singgah beli makanan dulu walaupun dah kenyang. tengok badan kami la kan. hahaha

oh budak ni memang suka kembangkan hidung..


itu sahaja untuk entry raya haji. jumpa kat entry lain.

Selamat tinggal!

No comments:

Post a Comment