Tuesday 12 September 2017

Kursus Pemasaran dan Penjenamaan Produk, Melaka

Salam semua!

Entry yang ni berkenaan dengan penyertaan aku dalam kursus pemasaran dan penjenamaan produk. Mak Mala yang berusaha letakkan nama aku dalam kursus ni. Terima kasih Mak Mala. ini pertama kali aku datang kursus macam ni. datang dengan tak ada pengalaman berniaga, tak ada produk sendiri. rasa kagum sangat dengan orang lain yang datang dengan produk masing-masing. walaupun kita tak pernah dengar jenama mereka tapi mereka dah lama dalam pasaran. ada satu jenama ni aku terperasan kat pasar tani Merlimau dan kebetulan abg ipar aku ada beli juga. Krattt! yup itulah jenama air detoks. ringkas dan senang nak ingat. aku suka sangat dengan nama produk ni. apa-apa pun aku doakan semua orang berjaya!

untuk orang yang tak ada pengalaman dan baru sangat nak menceburkan diri dalam perniagaan, kursus ni betul-betul hadir pada tepat waktunya dan sangat-sangat berguna. alhamdulillah, Allah permudahkan urusan aku. aku dapat ilmu sebelum mula berniaga. aku akan gunakan sebaiknya. 

Terima kasih Allah!

jom layan gambar...


tengah bersedia untuk buat sesi hati kering


sesi hati kering bersama dengan usahawan-usahawan yang hebat


chef adly, usahawan berjaya..semoga lebih berjaya!

usahawan-usahawan yang sangat baik hati dan gila2

sebelum berpisah kita dengar sepatah dua kata dari tuan pengarah

penyampaian sijil

Dr. Hazane (tshirt pink) yang sangat garang dan pemurah dalam mencurahkan ilmu. tq Doc!

yayy dapat sijil
Alhamdulillah..semoga aku akan beroleh lagi ilmu-ilmu yang bermanfaat di masa akan datang. Insyaallah!

No comments:

Post a Comment