Wednesday 9 March 2011

weii kasut ko tertanggal laaaa!!!


gambar ehsan dari google


copy paste dr fb aku.. april 2010 :-)


well lama tak menulis kat fb ni..tp arini tetibe je ilham menerpa jd aku amik keputusan nak tulis la kat fb memaghrib kala ni..arini balik kije aku ngan kak shila p jj..nak beli barang cket..ade la..takkan aku nak senaraikan...sebuk je..
perjalanan pergi lancar dgn menggunakan kad "raba n blah" aku tu..kuar dr tren pon msh berjalan lancar..dlm perjalanan menggunakan kaki nak ke jj tu bese la kitorg cite2, gelak2, gurau2..
tetibe je ade dua org lelaki cina smart kat dpn kami..woww pny la lemah lembut jln..gambaran lbh tpt ialah lembab..mgkn jgk sbb diorg penat kot..maklum br balik keje..aku try nak memotong..baik pny usha depan belakang kiri kanan tp apsal tak dpt nak potong ni.. kaki aku lg lembab dr diorg..tau la aku yg aku kepenatan rupanya..tak jd nak potong aku amik balik posisi asal..
kami pon smbg cite2 gelak2 gurau2 smbl berjalan rapat ngan lelaki cina td..tetibe..

...........oooo makk ko pocottt.......

suara aku memecah keheningan petang tu..kaki aku terpijak tiles yg melantun..seb bek menatang tu melantun balik kalo die terus tenggelam kat ctu tak pasal2 aku menanggung malu 7 keturunan..fuuhhh!!
lelaki cina berdua kat dpn tu siap menoleh lg kat kitorg..diorg memula diam tetibe je berckp rancak berdua..ahhh aku tau tu mengumpat aku la tu..ahh pedulik hapa aku..janji kaki aku selamat..lantak mika le nak kate ape pon..

dlm keadaan yg agak kemalu-maluan aku meneruskan perjalanan..smp jj...amik barang..bayar..blahh..tanpa memperdulikan keadaan sekeliling kami pon melangkah keluar dgn anggunnye..
lalu kat tmpt td....seriau aku..dr jauh aku nmpk ade dua mamat melayu..nmpk sempurna..yg sorg pakai kemeja merah ati ngan sluar putih..mengancam..yg sorg lg pakai baju itam ngan sluar itam..pon mengancam..dua2 ranggi (bkn taste aku)..tp aku mengaku ade gaya la kan diorg tu..muka pon bole tahan kacak..tetibe je jantung aku berdebar2..ohh tuhan..diorg nak bg no fon ke..hahahaha..tup tap tup tap..kasut dan jantung je berbunyi..seakan2 masa terhenti..keadaan sekeliling mati..


hanya beberapa minit je yg menjarakkan kami..dan smp saatnye kami berdepan...


bluueeekkkkkkkkkk...muntah ijo aku..punye le mesra diorg pegang2 tgn sesama sendiri...ckp bisik2 romantik..bluueekkkkk..nyesal aku kate ensem td..nyesal2..arrgghhhhhhhhh...
kitorg benti jap kat tepi..aku ngan kak shila berdiskusi secara seyes smbl merenung ke arah mereka..

kak shila: ehh akak rs yg baju merah tu konon2 pompuan kot..tgk la tu elok je lentok die..
aku: ye kot kak..yg baju itam tu cam jantan je..
kak shila: ehh mmg la dua2 ekor tu jantan..
aku: ehh maksud sy gagah cket berbanding yg baju merah tu..

ermm da nak terbalik da dunia ni weiii..lelaki ngan lelaki..pompuan ngan pompuan..melambak2..ko tak caya g la jenjln kat wangsa walk tu ..mesti ade punye..
cepat le aku n korang sume bertobat..mintak jauh le sume tu..takut aku..

tetibe aku teringat kata2 abg syam kose..HANYA LELAKI FAHAM LELAKI..

hahaha meluat..chow cincauuu!!!!




No comments:

Post a Comment