Saturday 11 March 2017

berat badan bertambah

Salam 1Setapak

kali ni kita cerita sikit pasal berat badan. jenuh aku berdiet nak turunkan berat badan. dari tahun 2014 on off membawa ke 2015 hingga ke 2016. dapat le kurangkan 11kg. dari 70kg jadi 59kg. masuk tahun 2017, bulan 3 ni mendadak naik. tak byk pun. 2kg je. tp bayangkan 3 tahun aku berhempas pulas baru dapat turun 11kg. sebulan je aku tak jaga makan terus naik 2kg. ini tak boleh jadi. tambah-tambah lagi aku dah letak jawatan. sekarang aku tengah sedih dan murung, patutnya tak selera makan. tapi jadi sebaliknya. bertambah-tambah selera makan aku. apakah maknanya? muahahaha

tengah mandi boleh teringin nak makan creampuff sampai bertakung air liur. hahaha..makanan ni semua boleh menaikkan berat aku.ini tak boleh jadi. aku mesti lakukan sesuatu. Ya! aku mesti dapatkan creampuff supaya aku tak kempunan. muahahha..

takde gambor nak share.

tu je. bye!

No comments:

Post a Comment